FAQ evenemang

Information om menyinnehåll och bokning av pausmeny sker under respektive konsert på hemsidan. Finns inte denna information betyder det att konserten ej innehåller paus, eller att försäljningsperioden gått ut. Det går även bra att boka genom Bistron på telefon 011-15 50 60, eller på plats i Bistron, vardagar kl 10-11 eller kl 13-14.

Beställning av pausmeny måste vara oss tillhanda senast kl 14.00 dagen före aktuell föreställning.

Du kan köpa biljett genom Ticketmaster. De länkarna hittar du om du söker på deras sida samt under respektive arrangemang här på vår webb. Du kan också ringa till eller besöka vår egen biljettkassa på Louis De Geer som har öppet alla vardagar kl 10-16 utom torsdag då det är öppet till kl 18. Biljettkassan har telefonnummer 011-15 51 00.

Köpt biljett kan tyvärr inte återlösas eller bytas mot annan biljett. Observera att biljett som betalats direkt vid bokningstillfället betraktas som köpt. Distansavtalslagen gäller ej vid köp av evenemangsbiljetter. Om du t ex tappar din biljett eller den blir förstörd (exempelvis tvättad eller legat i starkt solljus o svartnat) kan vi tyvärr inte hjälpa dig. Biljetterna är en värdehandling, så var rädd om dem. Biljetter till arrangemang säljs via Ticketmaster, du kan läsa mer om deras villkor här.